vineri, ianuarie 28, 2011

Banc Genial... pwd by Ratsa :)))

Un barbat se plimba pe o plaja din California cind se impiedica de o lampa. O ridica si o scutura de praf cind spare un duh.
Duhul spuse:
- Bine, bine, m-ai eliberat din lampa. E a patra oara luna asta si m-am saturat, asa ca poti sa uiti de trei dorinte. O sa-ti indeplinesc numai una.
Barbatul zise:
- Totdeauna am vrut sa merg in Hawaii, dar am rau de mare si imi e... frica de avion. Imi construiesti un pod pina acolo, ca sa pot merge cu masina?
Duhul incepe sa rida:
- Asta e imposibil. Gindeste-te la logistica necesara! Cum pui piloni pe fundul Pacificului? Gindeste-te cit ciment, cit otel! In nici un caz. Pune-ti alta dorinta!
Omul se gindeste un timp sa gaseasca o dorinta buna:
Stii, am fost insurat de patru ori. Sotiile mele toate au spus ca sint un nesimtit si un insensibil. As vrea sa inteleg femeile… sa stiu ce simt ele cind nu vor sa-mi vorbeasca, sa stiu ce vor cu adevarat cind nu vor sa spuna, sa stiu ce le-ar putea face fericite…
- Vrei podul ala cu doua benzi sau cu patru?

2 comentarii: